CitiBank Handlowy - CitiOne - internetowe konto osobiste



CitiBank Handlowy Konto CitiOne to rachunek bankowy przeznaczony dla klientów indywidualnych preferujących swobodny dostęp do konta via Internet i telefon, którym zależy na szerszej ofercie bankowej.

Infolinia: 19009

Telefon: 022 690 40 00 / 022 657 72 00

Fax: 022 692 50 23

CitiPhone: 0 801 32 2484 / +48 22 692 2484

Kod SWIFT: CITIPLPX

Główne cechy konta osobistego CitiOne:

- bezpłatne:
  • wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • wydanie karty Maestro lub MasterCard
  • stałe zlecenia via Internet
  • polecenia zapłaty (wygodne ustanowienie via Internet lub telefon)
  • przelewy via: Internet, automat telefoniczny i bankomaty Citi Handlowy
  • całodobowy dostęp internetowy i telefoniczny
  • wypłaty gotówki w bankomatach Citi na świecie
  • elektroniczny wyciąg online z konta
  • dodatkowe rachunki walutowe (EUR,USD,GBP,CHF,JPY)
- bezpłatne prowadzenie konta:
  • przy minimalnych miesięcznych wpłatach na konto w wysokości 5000zł 
  • lub średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach to min. 15 000zł, poniżej tej kwoty: 17,99zł miesięcznie
- oprocentowanie konta, tylko PLN powyżej 50 000zł: 0,1%

- doradca finansowy, który pomaga wybrać odpowiednie produkty i usługi

- lokaty terminowe (PLN,USD,EUR,CHF,GBP), Długoterminowy Program Oszczędnościowy Skarbonka, fundusze inwestycyjne, Indywidualne Konto Emerytalne

- linia kredytowa (odnawialny limit kredytowy - debet, nieoprocentowany w dowolnie wybrane 7 dni w miesiącu); pierwszy rok bezpłatny - roczna prowizja za kolejne lata to 1,75% wysokości limitu min. 50zł; oprocentowanie przy korzystaniu z lini dłużej niż 7 dni w miesiącu: 15,95% - 19,95%. Wymagania:
  • konto osobiste CitiBank
  • wiek min. 21 lat, polskie obywatelstwo lub karta stałego pobytu
  • miesięczne wpływy na konto min. 850zł
  • dokumenty potwierdzające źródło dochodu (umowa o pracę, działalność gospodarcza, kontrakt, emerytura, renta) 
- karta kredytowa lub kredyt

- ubezpieczenie

- CitiBank Online - wygodne zarządzanie kontem przez Internet; system bankowości internetowej w wydaniu Citibanku umożliwia:
  • wykonanie przelewu (w tym SEPA) lub płatności
  • uzyskanie szczegółowych informacji o koncie
  • zarządzanie lokatami i funduszami inwestycyjnymi
  • płatności za zakupy w Internecie w ramach 'Płacę z Citi Handlowy'
  • doładowania komórek
  • spłacanie pożyczki gotówkowej Citi Financial
  • zarządzanie listą odbiorców przelewów
  • ustanowienie automatycznej spłaty karty kredytowej
  • zmiane kodu PIN karty
  • rejestracje usług: CitiAlerts (smsy i emaile informujące o zmianach na koncie), Wyciąg Online
  • uzyskanie pomocy i odpowiedzi na pytania
- CitiPhone - całodobowy system zarządzania kontem przez telefon. Możliwa bezpośrednia rozmowa telefoniczna z konsultantem, która pozwala na:
  • uzyskanie informacji na temat: rachunku, jego historii, opłat, oprocentowania, lokat, kursu wymiany walut, produktów bankowych, godzin otwarcia oddziałów
  • złożenie reklamacji
  • zastrzeżenie karty płatniczej
  • wykonanie przelewu krajowego lub zagranicznego
  • założenie lokaty terminowej
  • zamówienie zaświadczeń i opini bankowych
  • aktywacja usługi Identyfikacji Numerów Przychodzących
...lub automat telefoniczny (Automatyczny Bankier), który umożliwia:
  • sprawdzenie: stanu konta i lokaty terminowej, 5 ostatnich transakcji
  • założenie lokaty terminowej
  • przelewy zewnętrzne i wewnętrzne
  • aktywacja karty kredytowej CitiBank
  • zastrzeżenie karty kredytowej lub płatniczej Maestro
  • aktywacja usługi INP
Płatnicza karta debetowa Maestro i MasterCard:

- bezpłatne:
  • płatności za zakupy i usługi
  • wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce z logo Maestro lub MasterCard oraz z bankomatów Citi za granicą w ponad 100 krajach na świecie
  • wydanie karty w miejsce utraconej  
  • zastrzeżenie, zablokowanie, odblokowanie karty na życzenie klienta
  • wydanie pierwszej karty:
  • Maestro - odbiór w oddziale banku
  • MasterCard - wysyłana na adres
- możliwość połączenia karty debetowej z bezpłatnym rachunkiem walutowym w euro i dokonywania transakcji bez prowizji za przewalutowanie

- możliwość podłączenia karty debetowej do rachunku w USD, GBF, CHF dla wypłat z bankomatów bez przeliczeń walutowych 

- autoryzacja płatności kodem PIN

- bankomaty Citi Handlowy oprócz wypłaty gotówki umożliwiają sprawdzenie stanu konta, wydrukowanie miniwyciągu, dokonanie przelewu i wpłatę gotówki na konto

- karta Maestro obsługuje cashback (jednorazowo do 200zł) punkty w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytani

- karta MasterCard pozwala na płatności w Internecie

PŁATNE OPERACJE I LIMITY NA KONCIE CITIONE:

- opłata miesięczna za karte płatniczą Maestro/MasterCard: 5,99zł

- wypłaty gotówkowe:
  • bankomaty inne niż Citi za granicą: 9,99zł
  • cashback: 0,99zł
- przelewy wewnętrzne w PLN i walutach obcych:
  • via konsultant telefoniczny (Citiphone) lub oddział: 1,99zł
- przelewy zewnętrzne w PLN do innego banku krajowego:
  • via konsultant lub oddział: 3,99zł (29,99zł system SORBNET (przelewy powyżej 1mln zł))
- przelewy zewnętrzne w obcej walucie do innego banku krajowego oraz w PLN i walucie obcej do banku zagranicznego:
  • via CitiBank Online: 0,25% min. 9,99zł max. 100zł
  • via konsultant lub oddział (również SEPA (euro): 1% min. 20zł max. 200zł
- zmiana typu konta na CitiKonto lub CitiOne Direct: 19,99zł

- usługa 'wyślij gotówkę':
  • via CitiBank Online, konsultant lub oddział: 7,99zł + 1% kwoty transakcji
- nadanie kolejnego CitiPhone PIN na prośbę klienta: 2,99zł

- utworzenie/zmiana zlecenia stałego:
  • via konsultant lub oddział: 1,99zł
- nieodebranie wcześniej zgłoszonej wypłaty gotówki w oddziale w ciągu 6 dni roboczych: 50zł

- CitiAlerts (powiadomienia sms/emial):
  • pakiet standard: 4,90zł
  • pakiet premium: 9,90zł
- powtórny miesięczny wyciąg z konta (opłata za każdy miesiąc): 9,99zł

- historia rachunku do 12 miesięcy wstecz: 20zł

- zaświadczenia dotyczące konta: 70zł

- potwierdzenie dokonania przelewu: 4,99zł

- zapis/zmiana dyspozycji na wypadek śmierci: 20zł

- każdorazowe przekroczenie limitu dostępnych środków: 30zł

- kwota wypłaty gotówkowej w oddziale, która powinna być zgłoszona na 3 dni przed jej dokonaniem: powyżej 20 000zł lub równowartość w walucie obcej

- dzienny max. limit wypłat w bankomacie oraz cashback: 6000zł

- dzienny limit płatności w CitiBank Online: 25 000zł

- dzienny limit transakcji wykonanych kartą debetową w Internecie: 5000zł

- max. miesięczny limit wypłat gotówki w ramach usługi 'Awaryjna wypłata': 1000$

- limit płatności wykonanych via 'Płatności Mobilne Citibank':
  • dzienny: 500zł
  • jednorazowy: 300zł
- jednorazowy limit bezgotówkowej transakcji zbliżeniowej kartą debetową, nie wymagający podpisu lub podania PIN: 50zł
dodajdo.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

▼ SZYBKO ALE CELNIE ► NAJLEPSZE KONTA OSZCZĘDNOŚCIOWE 2013 ▼
 

Internetowe Konta Bankowe - ranking, porównanie i analiza - osobiste i oszczędnościowe.

Konta Internetowe | Konta Osobiste | Konta Firmowe | Konta Oszczędnościowe | Konta Młodzieżowe(studenckie) | Konta Walutowe | Konta Premium

Wszelkie prawa zastrzeżone 2009-2013 GS FINANSE | Revolution Two Church Brian Gardner Bloganol.com